Duchy w Panfu, nowe miejsce, przedmioty - dalsza częśc Misji :)

Tak, tak, duchy w Panfu - brr. Na razie spotkałam jednego. Wyjaśnia się też zagadka, nad którą zastanawialiśmy się tu na blogu parę miesięcy temu. Pojawiło się nowe miejsce w Panfu, które jest związane z misją. Przyznam się, że ta podoba mi się najbardziej, ponieważ przypomina prawdziwą "przygodówkę", a takie gry lubię :)
Jak ktoś nie będzie wiedział dokąd i po co iść, wystarczy zawsze wrócić do Kamarii, Ona podpowie :)
Dużo dzisiaj nowości, dodam jeszcze, że w nocy ktoś uprzątnął basen...
Ps
Niektórzy nie mogą zrobić pewnych rzeczy np. uzyskać więcej informacji od Kamarii lub wejść w nowe miejsce - być może to wynika z błędów technicznych. Pamiętam jak parę miesięcy temu, wszyscy już dawno pokończyli misje, a ja czekałam, aż pojawią się nowe przedmioty...wszystko miałam z opóźnieniem.
Jeśli to Wam coś pomoże napiszę moją kolejność misji. Chodziłam trochę może nie tak ale zadziałało.
1.Kamaria.
2.Biblioteka
3.Kamaria
4.Pod wodospadem
5.Głowa Krowy (to nie Duch?)
6.Kamaria
7.Nowe przedmioty ( tu chyba coś wyprzedziłam, bo miałam przyjść za 2 dni ale, że je znalazłam misja potoczyła się dalej) - z całą pewnością sprawdziłam na innym profilu, nie da się teraz tego wziąć, trafiłam chyba jak Panfu wprowadzało te przedmioty i mi się udało wcześniej ...
Matt55 jeszcze trafił na drugie miejsce z innym przedmiotem - mi się nie udaje tego zabrać. Widocznie to będzie aktywne później.
8.Głowa Krowy.
9.Wulkan.
10.Duch














































16.04.2009

24 komentarze:

~Suszi pisze...

Tamaki co to za miejsce ;) ?

Pozdrawiam ;*** Suszi

Anonymous pisze...

Musze to zobaczyć :D Też uwielbiam przygodówki ;)
Arawis

SmallPanda pisze...

Niesamowite..! Piękna grafika..!

Nie moge doczekać się imprezy..!
Może urządzisz spotkanko..?

Anonymous pisze...

E... a jak tam dojść xD
Arawis

Anonymous pisze...

Nie moge wejść do tego wodospadu a Karmaria nic nie mówi!

Fanka bloga

~Suszi pisze...

Ten wodospad to pewnie w dżungli...
Trzeba na niego wejsc..chyba ;P

Misialubisia pisze...

No niestety u mnie Kamaria też nic nie mówi, w sumie, to nikt się nie odzywa...
Do wodospadu też nie mogę wejść tylko wchodzi mi moja panda, na drzewa do góry i tyle.. no chyba bym musiała poczekać ;)
Pozdrawiam :))

Anonymous pisze...

Hej
Jak się wchodzi do wodospadu ?
Mi Kamaria nic nie mówi
Pozdrawiam : Aniucha13021

~Suszi pisze...

Kamaria opowiada tylko o tym posągu i Joshuie xD

Anonymous pisze...

Kamaria nic nie mówi,a wodospadu nie ma...

Iza8

RoGerber pisze...

Tamaki czy ty na serio widziałaś jakieś duchy? Jeśli tak to gdzie?

Tamaki pisze...

Myślałam, że ta głowa w prześcieradle to Duch...już poprawiam :)

Sara220 pisze...

Tamaki pomocy!
Ktoś się pode mnie wyraźnie podszywa ;// Napisał u DJ_marzenki_96 że ,,Nienawidze Cię Marzenka po tej kłótni" a ja tego nie napisałam bo ja się nawet z DJ nie kłóciłam tylko we dwie miałysmy inne zdanie ;(
Poraadź coś ;((

Anonymous pisze...

jaka to misja?xD
bo dawno byłam na panfu
jak wejść do tego miejsca? i gdzie ono jest?. powiedz pliss.
pzdrawiam
Mmi18

RoGerber pisze...

Aha więc masz namyśli tę Krowę że to ona jest duchem? Ja bym to bardziej nazwał "widmem" :D

Anonymous pisze...

Ej to nie gieniuk odkrył to miejsce tylko ja matt55

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Loli11 pisze...

Świety ten wodospad ale ja ciągle próbóję rozgryźć jak sioę tam dostać xDD
A i Sarciu... Nie martw się, bo ja też nie wierzę, że to Ty napisałaś do DJ. Mam nadzieję, że wszytsko się wyjaśni ;*

Tamaki pisze...

Matt55, najmocniej przepraszam, już poprawiam.

Anonymous pisze...

Moją jedyną możliwością dostania się do jaskini jest pewnie oczekiwanie na sobotę ;) Bo wtedy kazał mi przyjść rozbitek :)
Arawis

Anonymous pisze...

Ok przeprosiny przyjete!A wiecie skąd ten zielony płaszcz???
matt55

Tamaki pisze...

Hej Arawis :)
U mnie już rozbitek nic nie mówi tylko tak patrzy wymownie...;)
Za to w sobotę czyli jutro kazał mi przyjść Duch - Unosząca się Głowa Krowy.
Pozdrówka :)

Anonymous pisze...

Super że jednak wróciłaś :**
Pozdorwionka
Nacia11

agusia9 i lola pisze...

pa,Tamaki!
żegnaj!

Anonymous pisze...

Skąd wziąść kawę dla pirata w porcie proszę o odpowiedź pa:*





Panfuni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wspólne Opowiadanie :)

Chcesz być współautorem tego opowiadania? Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
Dawno, dawno temu, kiedy jeszcze Panfu nazywano Wyspą Miłości i Przyjaźni... [ Zobacz | | Napisz ]